Thursday, November 02, 2006

Tervitused kirssidemaailmast:D

Heipa
Ma sain ilusti kirsilinna kohale, aega vottis ~3 paeva, kuid ega ma eriti ei kiirustanud ka.
siia tulles sain kaia korra ka ookeanis ujumas, miskiparast polnud mul see varem onnestunud.Milline laine:) mmmmm..........kindlasti peab kunagi surfama oppima siin, kui finants tiba paraneb.

Igatahes kohale ma joudsin, linna nimi on Young, ma olen sellest miski 5 km eemal uhes suuremas kirsikasvanduses. kokku tuleb sinna ligi 200 toolist vist, hooaeg kestab miski 4-5 nadalat. eile ja tana korjasin juba kirsse, esialgu veel vaga hasti ei lahe, a loodetavasti hakkab paremini minema. praegu ei tohi veel koike kirsse korjata, see votab ka aega, et valin mida vott, mida mitte. ilmselt jargmine nadal millalgi hakatakse nii korjama, et koik maha. siis ilmselt hakkab paremini minema. pragu olen suutnud korjata 4-5 kasti paevas, a alla kumne ei tahaks tulevikus kindlasti korjata, siis ehk teenib ka midagi.

ostsin omale vahepeal telgi ka, suht kallis oli, a vaga hea ja kerge, paras seljas tassida. ja ood olid suht kulmad, lopuks sai siiber ja ostsin omale teise magamiskoti, mingi suht odava farmis kasutamiseks, kuid tana oosel oli juba ilma selletagi soe.a ehk kulub see ikka marjaks ara. eile sain ka kolme eestlasega kokku, nad samas farmis ja suht abivalmis. nad juba aasta siin olnud, tripivad ringi ja on eluga rahul:)

ilmad on nii, et tana oli paris monus, ohk oli soe, kuid onneks paikest ei paistnud. ulejaanud ilmad on enamvahem olnud lauspaike ning suht palav. ja vaga kuiv on. kiriku ukse taga oli palvuse teemaks - palvetame, et sajaks:D sain selle kolme paevaga paris monusa paikesepoletuse, oleks pidanud rohkem kreemi kasutama. a kul ma ara paranen, kasutan roomsalt aftersuni ja loodan, et praegu "kergelt" punane jume muutub juba varsti roomsalt pruuniks ;)

ega praegu suurt midagi rohkem oelda ei olegi.
igatahes koik sujub ja on hasti:)
ning tulge kylla, kirsse jatkub koigile:D

ja sonumid on endiselt oodatud
0404135036

musid

ands

5 comments:

Anonymous said...

Sau!

äkki sa uurid järgi, kuidas sulle täpselt smsi saata saab. ma ühe sulle täna saatsin, aga see vist sinuni ei joudnud (raportit ei ole saanud). kood on 61, seda ma tean, aga kas su numbrile nt 0 jääb ette voi kaob see ära? ema proovis sulle muuseas ka helistada, aga ikka ei toiminud.

igatahes edu sulle,
kadri

Anonymous said...

sõnum jõudis kohale, aitäh, sinu telefon on +61404135036, kahjuks istub see kogu aeg postkastis või kus iganes, kahjuks mitte levis...või kuidas

Anonymous said...

jeee :)
täiesti lõpp. ma ei väsi rääkimast kui kade ma sinu peale olen:D tahan ka austraalias olla:D
meil tuleb esimene pidu ilma sinuta. nimelt egerti sünnipäev.

PS: too kirsse koju ka kaasa :)

Anonymous said...

jou ands

r22gi parem kuda naistega austraalias lood on? netis olevad pildid on palju t6otavad igatahes http://exhibits.slpl.org/scanned/deriv2/lpe00231.jpg

aa ja vaata, et sa summer bays 2ra k2id mudu tagasi sind ei oodata :D

hoia lippu k6rgel
Tanel

PS! valloga pole veel r22kind.

Anonymous said...

yoyo...või kuidas need kohalikud teil seal üksteise poole pöörduvad?!!

Sa ei kujuta ette kui kade ma olen. :D

Meil on räme sula siin..jalad alatasa niisked, ootavad "kamasside" garaažist välja ajamist.
Koolist on ka jumala kopp ees, et ühesõnaga oleks puhkust vaja. Paraku see aasta ma küll kuhugi ei jõua - siin Eestis on elu kenasti organiseeritud: majad, sõbrad, naised kõik olemas! ;)

Aga järgmine sügis, kui sa oled veel seal (pole sõtta põgenenud), siis ma tulen! :D

Igatahes soovin Sulle mõnusat olemist, rohkem finantsi ning palun kirjuta rohkem sellistest pisiasjadest nagu linnulaul ja austraallaste omapära ja kultuur and so on.