Monday, November 06, 2006

Argipaev:)

hakkab katte joudma. kogu aeg on uks ja sama, hommikul arkan ules, siiani tiba enne kuut, soon, teen hommikused toimingud ja pollule. tavaliselt kui midagi erilist ei ole, korjame kella 2ni, siis parast seda lebotame terve ohtu niisama. ja jargmine paev samamoodi. homsest hakkame vist poole 6st juba korjama, elu kaib suht paikese jargi, tavaliselt juba kaheksa ajal pimedavoitu ning siis magama. saak laheb tousvas joones, esimese paeva 4.5st kastist on tanaseks saanud 11 kasti, seega lootust on ja nalga ei jaa:)

ilmad on ka ilusad, paeval on mingi kolmekumne kanti ja valdavalt on paikesepaiste. ja alles pidi soojaks minema:)

niiet mul endiselt koik hasti

andres

3 comments:

Anonymous said...

tsauka. kuule ma tahtsin teada et kuidas seal farmis see elu käib. nemad annavad sulle süüa ja öömaja v kuidas? ja kas ookean on lähedal?

Anonymous said...

Andres,Andres,Andres...:D
Hei!
Jah,ma tahaks ka sama teada,mida Liisugi :).

Kärt Mirtel said...

Oeh.Hästi,kui Sul kõik korras on:)
Ja tore,et oma eestiellu natukepalju vaheldust saad.Mõnus.
Just see,et ei ole sedasama.Saad iseavastada jaleida ja otsida...ja ma olen kindel,et see toob Sind Sulle endale lähemale.
Ära siis meid unusta.!:)

Musid.kallid.EESTI paid;))