Monday, February 26, 2007

Elame oma elu siin.vaikselt

Ega miskit uudist pole....teeme endiselt tood ja naeme vaeva.......raha tuleb ja raha laheb. rikkaks keegi ei saa:D
nadalavahetusel kaisime vabariigi aastapaeva puhul 220 km kaugusel (motlesin, et soidaks tiba, condos niikuinii midagi teha pole) monstertruckshowl.....paris lahe oli.



See on kaivo...taitsa lahe saga:)
Mingid vennad eputasid tsiklitega


Bussil oli vist segu tiba vale:D
Vot siukesed asjad olid

Et te ara ei unustaks, kui kena ma olen:D
Ja ostsin omale bumerangi ka....a see raibe eriti tagasi kyll ei taha tulla.....a see on ehk harjutamise kysimus rohkem...
Ja vahelduseks vaike araarvamismang---->
Kui palju eestlaseid on hetkel condobolinis?
arvesse lahevad ainult need, kes hetkel siin...need kes pole veel tulnud ja need kes ara on lainud, need ei loe:)
vastata saab postitust kommenteerides ja kes esimesena ara arvab, saab austraaliast midagi head:)
andres

23 comments:

Anonymous said...

Mina pakun 25 +-5. Ja kui õige on siis mina sooviks kuivatatud krokodilli ja känguru liha saada:D

Anonymous said...

ma arvan et 13

Andres said...

nii hull, kui miku arvab, asi ikka ei ole:D

Anonymous said...

No ma pakun siis et 5 inimest. ja soov on ikka sama.

Anonymous said...

Seda bumerangi pead vast mingi õige nurga alt viskama :D Üks tüdruk pikkus nii moodi.

Anonymous said...

pakkus*

Anonymous said...

ma pakun et ...hemm..15??? aga midagi head tahan saada isegi siis kui valesti pakkusin (A) :P

Andres said...

julgemalt.....ei taha siis keegi midagi head saada?:D

igatahes oiget numbrit veel ei ole:)

Anonymous said...

no 10 inimest siis. ;)

Anonymous said...

No 14 eestlast on olemas:D Ja olgu see hea asi hea:)

Anonymous said...

1-20:D

Unknown said...

11

Anonymous said...

ma pakkunsiis uuesti et 1-20:D


enne läks valesti:P

Anonymous said...

mina pakkun et 8

Maiko said...

17 inimest.

Ja ma vaatasin, et Anz on kapimaks läinud! Arbuuside söömisest või tõstmisest? :D

Ja mulle: fuugi üks känguru poja ;)

Andres said...

mardi pakkumine ei loe, vaja on konkreetset numbrit.....ja oiget ikka veel ei ole:)

Anonymous said...

17

Andres said...

ei ole ikka see......

Anonymous said...

12?

Anonymous said...

9

Andres said...

voilaaaaaaa!
12 oli meid sellel hetkel siin toesti.....mis arvestades seda, et tegemist on totaalse kolkaga, on vaga suur ja ilus number:)

niiet maarja-kas sa tahad miskit konkreetset v valin ise miskit?

Anonymous said...

Wippiiii...:D
Sa võid täitsa ise midagi ilusat tuua:)

Anonymous said...

Taname huvitavat teavet