Monday, February 05, 2007

Kuidas korjata arbuusi?

Niisis
ilmselt on mu meeletut lugejaskonda juba pikemat aega huvitanud kysimus-kuidas arbuuse korjatakse?

ega see midagi keerulist ei ole.

koigepealt.
paneb yks suur ja tugev mees kiivri pahe ja laheb arbuusipuu alla raputama. niikaua raputab, kui puu enamvahem tyhi v kui joud otsas. siis tulevad nobedad korjajad ja loobivad puu all vedelevad arbuusid kasti ja kui traktori treileri jagu kaste tais on, viib traktor arbuusid shedi. ja sealt edasi lahevad need poodi.....

muidu pole tool vaga vigagi, a pidev kummardamine hakkab tiba seljale. ja see raputajavend on tiba jama olla, sest kui ikka 20 kilose arbuusiga pikki nuppu saad, siis pikk apidu ei ole...neid vendi kipub hooaja jooksul ikka paris mitu minema:D

sellest, kuidas asi tegelikult valja naeb, kirjutan ma ilmselt siis, kui ma olen fotokal akud tais laadinud ja farmis moned pildid teinud.....siis on ehk tiba lihtsam moista seda arbuusikorjaja rasket elu.

ja ema noudis olustikukirjeldust ka......ehk tuleb siis seegi kunagi

andres(teist paeva arbuusikorjaja)

3 comments:

Anonymous said...

hommik. kui ma nüüd väga loll endaarust ei ole siis tegelikult kasvavad arbuusid maas mitte puuotsas. mis arbuuse sa korjad. no igatahes soomes on nad "juurviljad" :)

Liisu

Edgar said...

Kurjam küll, minu ettekujutuses kasvavad ka arbuusid maa peal nagu kõrvitsad.

Unknown said...

Australia's ongi kôik vastupidi seal kônnivad inimesed ka pead alaspidi 😝😜