Thursday, January 11, 2007

Pilte(ja vaike paikesepoletus:)

see nyt siis mu auto.....siiamaani igati ilusti vastu pidanud, ainult et olikanister peab olema pohivarustuses:)





sinimaed(blue mountains)

kuna nad on sydneyle ysna lahedal, siis ilge turistiloks.....ma tegin paar pilti ja soitsime edasi:)


kirsipuu:)







kirsid on meil sellised....


tegime aloga vaikse sprindi, kuna lolli peaga sai vaidetud, et ma olen tast kiirem....

olingi



minu telk on minu kindlus
hall on vanem ja pisike, sinine on uuem ja tiba suurem


kanap***e

kullakaevanduse vanal oli selliseid kanu seal terve kari


Sellest august tuli vaidetavalt osa Sydney olympia kuldmedalite kullast


Mingil hetkel sai kirsikorjamisest siiber ja otsisime alternatiivseid rahateenimisvariante.....kahjuks ei olnud me sellega eriti edukad. ma kardan, et see liiv oli juba enne meid kordi labi soelutud.....hullem veel-me ei leidnudki liiva, puha pori oli ainult:D


see oli mingi elusuur pesukaus...~70 m labimooduga ja teeb teadust


ja kanad on meil veel ka sellised:D


a vot kabid on meil sellised:)


Mainitud amblik siis...tiba udune ainult



Mis siis uudist ka? tana oleks peaaegu toole saanud, mitte kyll veel arbuuse korjama, kuid sheedi(kyyn, sortla)neid korralikult kasti laduma vms.....onneks/kahjuks magasin ma mineku maha(justnimelt maha, mitte sisse....olin kyll vaga varakult yleval juba, a selle hetke, kui koik ara laksid, magasin maha) a kuna mul ei ole orna aimugi, kus farmis ollakse, siis jai tana minemata.....

a hea on see selleparast, et eile ujumas kaies sai ka tiba paevitatud....ja motlesin, et lasen tiba paikest ka kohtadele, mis muidu riiete all peidus on-alaselg ja ylajalad e reied(siinmaal kaiakse reeglina ujumas vahemalt polvpykstes-kui pyksid on alla polve v mis veel hullem-normaalsed ujumispyksid-siis pannakse su soolised eelistused kohe selle jargi paika enamvahem:) igatahes kuna mul oli basseiniaares aega tiksuda ysna kaua, siis kokkuvottes formuleerus sellest valja paris krobe paikesepoletus.....nyyd on kaia ja istuda pagana valus:) ehk et ilmselt oleks ka tootegemine paras piin olnud.....tana tuleb pealik ka siia kohale ja ohtul on vaike kogunemine ning koigi eelduste kohaselt peaks homme saama pollule (v siis toole igaljuhul)

kaks ood olen nyyd mingis hotelli/motelli/hosteli-laadses asjas maganud......muidu on koik normaalne, a pagana palav on...a ilmselt oleks autos/telgis sama hull v ehk hullemgi.....
muud ei ole midagi.
tervitused
andres


No comments: