Tuesday, January 16, 2007

eile kaisin pangas:)

yks ots oli 100 km:)
panka oli vaja minna, kuna mul ei olnud raha
raha mul ei olnud, kuna ma jain reedel mingi nipiga oma rahakotist ilma(tegelikult hakkas see vist kellelegi meeldima, kui ma ujumas olin:(
eriti millestki ilma ei jaanud, tiba raha, panga jm kaardid ja juhiload....tana votsin eesti konsuliga yhendust, et mis ma nyt siis edasi pean tegema....bussiga nigu soita ei viitsi.....

toost ka tiba

eile olin shedis tool, tostsime pollult tulevaid arbuuse kastidesse ringi.....tana olid lihased tiba valusad, a midagi hullu ei olnud.....tana kaisime pollul tulevasi arbuuse koplamas......ilgelt igav, a vahemalt on tunnipalgaga too:) korjama saan ilmselt hakata selle nadala lopus v jargmise alguses, a seni peaks muud tood jatkuma.........

ja mu paikesepoletus hakkab vaikselt paranema
superlux:)

andres

5 comments:

Anonymous said...

sedaet.
Vähemasti on Sul seal hea soe:P

Anonymous said...

Palju kordi varem oled rahakotist ilma jäänud ?

Anonymous said...

ega sa ei pea nüüd mingeid eksameid tegema hakkama, et uusi lube saada?

Maiko said...

krdi kahju. Loodetavasti ei hakata sind seal illegaaliks pidama! Hoia kõva ja ära anna alla :)

Andres said...

rahakott laks esimest korda....a eriti ei muretse....kudagi ikka hakkama saab:)