Friday, January 12, 2007

moned pildid veel, tiba kohaliku automoodi

vaike paike
paike laks puu taha.....

reegel on lihtne-mida suurem kangururaud, seda vaiksem.....;)
.....toenaosus, et kanguga kokku porgates auto katki laheb!

yldiselt nad vaga armastavad kastikaid, isegi kui neil kunagi seda kasti vaja ei lahe....
kutsutakse neid "ute"deks(~juut)
erinevad variandid neist...tiba vanem
ja uuem......
taiesti konkreetselt on siinmaal selliste autode naol tegemist autopedede teemaga......
vahel on nad paris ilusad, a tihti on taitsa jube vaadata, kuda moni mees oma autot tuunib:)
(mootorimaht sellistel autodel(nagu suuremal osal autodest siin yldse) on 4+ liitrit)
pirukas(mitte laibakas)
mu praeguse pesa sisehoov...palmid ei ole looduslikud
ja maja valjastpoolt....valjast ei olegi vaga hull:)
niisis...monded pildid jalle......rohkem ei leidnud eriti tanavapealt veerand tunni jooksul kohalikke iseloomustavaid autosid, a eks panen neid pilte kunagi veel, kui neid peaks tekkima....
ja pohjus miks ma praegu netis olen(~10.30 kohalikus ajas) on see, et saksa kutt, kellega ma pidin tana koos toole minema(sest ise ma ei oska sinna minna ju) magas jumalast rahulikult sisse.....tana oleks pidanud ilmselt arbuuse koplama vms varki....yleliigsed valja vist......ma ei tea, kas siin nv tehakse tood v mitte, a ma kardan, et pean veel paar paeva niisama tiksuma....muud pole midagi, a jube igav on....ja tiba raha voiks ka ikka tulla vahepeal.....
ja istumine pole ka enam vaga valus- tahendab, et poletus hakkab yle minema...jess:) vbla lahen hiljem jalle paevitama:D
andres

No comments: