Tuesday, January 23, 2007

Arbuuzid:D

Tegelt on endiselt jama see, et ilmselt enne jargmise nadala loppu ehk siis ylejargmise algust ma vist korjama ei saa......praegu kaalun, kas peaks ehk siit varvast laskma ja siis tagasi tulema, kui andmiseks laheb......praeguse tooga kyll raha tuleb tiba, kuid muidu on jube igav vahtida kogu aeg.......

aga natuke head ka.

tana olime jalle shedis ja kuna praegu on turul vist liiga palju arbuuse, siis siin olid vaikesed ylejaagid......ma siis kahe teise klemmiga likvideerisin neid ylejaake......soime terve paeva arbuuse:D tegelt ei soonud, ma pole siiani isegi maitsenud yhtegi.ja ei taha ka.

meile lihtsalt tosteti arbuusikastid(1 kast ~600 kilo arbuusi) autopeale ja me vedasime need farmi servale ja loopisime puruks:D tosiselt lobus oli ja vagagi vasitav.......kokku havitasime meie arvestuste jargi ~35 tonni(!) arbuuse mis hetkel kohalikku turuhinda arvestades teeb eesti rahas ~350000.....ma pole vist elu sees nii suures vaaringus midagi havitanud:D

ja kes ytles, et toiduga ei mangita.

Andres

ps. "lihtsa elu" sille on ka siin.kui hasti laheb, siis ehk kunagi hakkame koos koplama:D

2 comments:

Anonymous said...

Minu kallis sugulane Eero on Sillega seal...:P siis võib juba öelda,et küll Maailm on väike:D

Tibu

Andres said...

sille pole enam ammu vist eeroga koos.....