Friday, October 27, 2006

KOHAL :D

nuneh.
maa millel olen on austraalia ja ukse tagant paistab ka vist austraalia.....
ei lainudki vaga kaua see soit......
panin asjad koik uhte kotti, kahte veidi jama kaasas vedada,
kuid ilmselt peab varsti osa asju minema viskama v miskit head valja motlema, muidu on ropp koormaeesli tunne.

tollis sai uks onu mu peale pahaseks, sest ma ei deklareerinud oma vaikest meepurkis.soitku seenele.
igatahes eks siis paistab,mis saama hakkab:)

PS nuud ja edaspidi pole mina suudi, et kirjavigu nii palju on, lihtsalt igal pool on klaverid omamoodi ja uhtemoodi poolkatkised:D

enivei.
ma nuud maailma avastama

samal paeval 4 h hiljem.
vantsisin lennujaamast kesklinna......miks ei voiks lennujaam kesklinna serval asuda? igatahes kuna kiiret ei olnud ja bussi eest maksta ei raatsinud, siis tulin jalgsi. ja kuigi kell on meil alles 11.15(teie 04.15 vastu) siis ilge uni on ikkagi......peaks ennast kuskile poosa alla rulli keerama:D
praegu motlen, mida head tegema voiks hakata, a miskit head ei ole veel valgatanud

No comments: