Saturday, October 28, 2006

Elan veel:D

Nuneh.
esimene oo siis ilusti mooda saadetud, koige hullem ei olnudki.
parast loenat vedasin ennast labi linna mingisse suht suurde parki ja magasin paar tundi, paris hea ja monus oli...siis tiksusin seal tiba ringi, kaisin vaatasin ooperiteatri ara ja kuna mingil pohjusel laks juba kella seitsme ajal pimedaks, siis jain magama.
samasse parki.(sest raha peab saastma:D)
koige hullem ei olnudki, kuigi hommikupoole laks tiba jahedaks ning hommikul avastasin, et olin valinud enamvahem ainukese ilma muruta koha selle puu all:D
ja mingil pohjusel on tegelikult pargis magamine oosel keelatud.a kuna ma inglise keelt ei raagi, siis teeme nii, et ma ei saanud sellest sildist aru;)
hommikul ajasin ennast tiba parast viite ulesse, sest tahtsin sooja saada ning ega enam eriti magamisest niikuinii midagi valja poleks tulnud, kuna oli juba valge ja miskid linnud pidid kogu aeg karjuma....
siis tiksusin veel tiba seal pargis ringi.mingis kohas olid uhe puu peal suht kahtlase valimusega viljad, kuid natuke hiljem nagin mingit silti, mis utles, et neid vilju ei ole ilus hairida.
siis ma ka nagin, et neid on suht palju. miskid nahkhiiresarnased asjad,ainult tiba suuremad
http://images.google.com.au/images?hl=en&sa=N&resnum=0&q=flying%20fox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&tab=wi
sisksed. mulle meenutasid nahkpykstes kaisukarusid.
ja hetkel pole veel endiselt otsustanud, mis edasi saab.
motleb.

veidi iljem;)
pea on veidi imelik.kuidagi soe.ja kahtlane. loodan et ma haigeks ei jaa.....
kui ma valja motlen, kuidas seda teha, siis ma vist lahen sydneyst minema....
kui niisama tiksuda, siis tahaks seda kuskil rahulikumas kohas teha....
tahaks kuskile randa minna v miskit.
kuuleb, naeb.

No comments: