Wednesday, May 23, 2007

Olen autotu

Lainud ta ongi:(
Sai temaga koos ilusaid aegu veedetud ning malestusse jaab ta ikka kui mind suureparaselt teeninud(kui viimane vaike vimpka valja arvata) Minu-paris-esimene-paris-oma-auto-ostetud-paris-oma-rahaga:)

Raha sain kyll tiba vahem, kui ise maksin, kuid missest ikka....ega ma sinna ei investeerinud ka midagi peale 3 kanistri oli, bensiini ja 50 kroonise spidokatrossi.

Igatahes pole mul enam autot ja sellega yks mure jalle vahem, pigem oli myya tiba varem kui et ylde lopuks myymata jatta.....

ja nyyd saab vaikselt lugeda nadalaid ja paevi kojujoudmiseni, mitte enam kuid

naeme

andres

1 comment:

Nuki. said...

ma pean sisiki veelkord mainima, et kuiväga ma ka ei tahaks Sulle sõnumit saata, siis minu telefon lissalt ei võimalda seda. :D
ja mainiks ära ka selle fakti, et seda ei võimalda mitte üksi ainult minu telefon, vaid ka mu ema telefon. :D

ja ma ei saa mitte aru, miks ta nii teeb, sest enne jõule ta ju, kulatküll, neid saatis. :D


enivei, mul on hea meel et Sa oma autost lahti said, minu omal kukkus üleeelmine nädal tagasild alt ära xD aga nüüd on kõik juba OK. :D:D:D