Tuesday, May 29, 2007

:)

Jebedijei...enam pole palju jäänud...

Kuna esimesed kaks kuud suutsin ma vahelduva eduga pidada ka pliiatsiga kirjutatavat päevikut, siis mõtlesin, et kirjutaks sellest siia ka mõned paremad palad...

`Kui mina ütlen LÄKS, siis teie mängite` .Kuidas elad, Ann.

LÄKS

8.15 25.10.2006-jää jumalaga, isamaa

...nägin lennujaamas Märtinit, a kuna puudu sobiv koht autogrammeerimiseks, siis otsustasin, et seekord me signatuure ei vaheta(kuigi kaalusin tugevalt nabast vasakule jäävat ala selleks pakkumist)...

...pariisis on käidud ja eiffel nähtud...(4 h lennujaamas ootamist)

...kui nüüd täpne olla, siis ma olen vist teiselpool ekvaatorit.polegi siin varem olnud...
(singapur)(ilm on tiba jahe, 27 kraadi)

...singapuri sõduritel on lahe kostüüm.ilmselt loodavad nad astase naeruga tappa...

06.57 27.10.2006. KOHAL

...sõitsin sydneyst rongiga väljs.waterfallsi. kuna see oli rongi lõpp-peatus ja ilus nimi samaaegselt...

...banaan maksabki 120 eeku kilo.hullumaja...

...tahaks sauna...(6. päev;)

...krt, mu inglise keel on ikka s##t...

...nägin esimesi kängurusid. Ja vombatit...kahjuks kõik ühtlaselt teepeale laotatud...

...kahe päevaga on jalgade alla tulnud paar päris suurt villi...mul pole sellisei vist varem olnudki..

...kirsside korjamine on üsna lihtne-võtad kirsi, paned kasti...

...Priit ennustas, et esimese kahe nädala jooksul tuleb mul deprekas peale, kõigil tuleb, kes siia on tulnud...(praegu ~2 nädalat veel, a siiamaani pole tulnud....ootan tiba veel;)

..."Pray for rain"...selliste asjadega tegeleb siin kirik...eie maal tahab ikka kirik õnne, armastust ja pattude lunastamist...

...mu reisikindlustus tagab mulle 1000000 eest saatjaga laibatransporti.bueno...

...pagana raske oleks eestis viljakorjajana ära elada...ilmselt sõstra v kartulinoppimisega piisavalt pappi kokku ei lükkaks....

...ploomid on nagu eesti õunad kehval õunaaastal...

...olen laisk nagu lauajalg...(see polnud küll mingi uus avastus, a ikkagi)

...terve nädala oleme töötanud ainult kella 12ni päevl, kuna kuramuse kuum on...

...youngis sõin kaks kirssi(rohkem pole siiani söönud) ja korjasin ~2,45 tonni kirsse...

esimese kuu kulud olid ~50 % sissetulekust.....oleks see siiani nii olnud, oleks päris kõva....a oleks on paha poiss...

...pärast seda, kui olin kohanud 9 eestlast, tegin järelduse, et eestlaseid on siin rohkem kui muda...

...kulda otsides ei leidnud me jõepõhjast isegi mitte liiva.kullast rääkimatagi...

...olen õnnelik autoomanik...

...grillipidu austraalia moodi-võisai, grillsibul, saepuruvorst, ketshup ja õlu...

...jõudsin codobolinisse...ja rohkem ei viitsinud kirjutada...

Muud ei miskit....elu on endiselt ilus, korjame mandariine ja oleme õnnelikud....ainuke jama on see, et kuigi ma tulen varsti ara, siis endiselt pole mul ühtegi kängurupilti....peab vist loomaaias käima, kui midu ei saa....narr ilma ka ära tulla....

andres

No comments: