Thursday, March 29, 2007

aitab jamast:)

Kuna arbuuse on jaanud veel kolmeks-neljaks nadalaks ja midagi head sealt enam eriti tulemas ei ole+eile oli jalle selle nadala viimane toopaev, siis otsustasime veikoga, et aitab jamast ja lahme minema:) Ja nyyd siis ongi seis selline, et kui veiko yles arkab ja kaineks saab, siis pakime oma kraami koik autopeale ja teeme siit kolkast suusad....

Soidame pohja, kohta nimega Mundoberra(vms) kus Alo meid juba ees ootab ja kus saab hakata esmaspaevast mandariine korjama(lopuks yks asi, mida mulle meeldib syya). Maad on sinna 1000+ paarsada kilti ning kuna eriti kiiret ei ole, siis ilmselt laheme mooda rannikut ja rahulikult, kuna enne pyhapaeva otsest vajadust kohale jouda ei ole...ja ytleme nii, et kuna sellest kolkaelust on juba suht siiber saanud, siis on mul ysna hea meel ara minna:)

Niipalju veel, et kuna eelmisel nadalal oli suht igav olla, siis mingil norkushetkel ostsin lolli peaga omele uued ketsid ja motlesin et hakkan hullult jooksmas kaima.....siiamaani olen korra kainud:D Ja laupaeval tuli mul idee, kuidas rikkaks saada.....kuna Tiger Woods on juba liiga kaua tipus olnud ning liiga kova papi kokku ajanud, siis on praegu viimane aeg ta troonilt lykata....ja algust sellega tegime me pyhapaeval, kui kaisime kaivo ja veikoga golfi mangimas.....kuigi me kasutasime klubi mingit eriti vana varustust ja seetottu oli tunne nagu viimasel parmul(vorreldes kohalike assadega), selgus et golf on ikka yks elulahe asi:)

ja muud ei midagi. kunagi kirjutan kuskilt hoopis teisest kohast jalle:)
andres Enne mangima minekut peab pallid ara markima, muidu ei pruugi aru saada, milline kelle oma on.....selliseid roomsaid poisse laks mul kolm tykki kaduma tanu vaga lennukatele lookidele:D


Stiilinaide:P

2 comments:

Anonymous said...

PS - Munduberra on ka paras "kolgas" (so don't get your hopes up), aga seal on vist kah mingi väike golfiklubi olemas.

Maiko said...

Ands kle, kuidas sul siis inglise keelega on?

Kas juba puhtalt suus?

Ning millal koju tuled? Ma olen 1. juunist Ühendriikides. Võiks nagu trehvata.