Monday, December 18, 2006

http://reisikollid.blogspot.com

on uute eestlaste blogi aadress.
selgus et treffnerist pille oli helene pinginaaber.(perekondlik vark)

mina aga olin paar paeva haige ja ei toodanud....suur kogus ounu jai harvendamata....homsest aga peaks hakkama parim kirsihooaeg labi aegade:)

teised eestalsed (uued) tegid vahepeal vaikse tripi, a nyyd joudsid ikka meie juurde tagasi ja hakkavad meie farmis elama.

ilge jama on see, et priit sai UKst toopakkumise ning nad hakkavad tana melborne soitma ning 31 lendavad londonisse....seega rahvast jaab vahemaks ja neist on vaga palju abi olnud....samas hea on see, et kui nad ei saa oma autot ruttu ara myya, siis tuleb see paris hea hinnaga mulle+ ma saan sealt palju eluks vajalikku:) superlux.

tana panin ka joulukaardid posti...kes katte saab, andke teada...ja kui katte ei saa, siis pole ma sulle kas saatnud v siis on see postis kaduma lainud:D

priidu ja krista pilte leiab http://community.webshots.com/user/kristabauert ning sinna peaks tulema lahiajal pilte, kus ma ka ehk peal olen v siis vahemalt olen ma kainud kohati samades kohtades.

ja ega muud uudist ei olegi.....

andres

1 comment:

Unknown said...

Sau Ands!!! Saatsin Sulle sõnumi paar päeva tagasi, kas said kätte. Loodan,et rohkem haigeks ei jää ja jõulud tulevad ikke lahke taadiga peaosas;), olgu selleks siis mõnus päevitus, kopsakas taskuraha v midagi muud:)! kallistan. Lea