Sunday, November 04, 2007

Saturday, June 09, 2007

Jebedijei:D

Mis diil on?

igatahes kes veel näinud pole, siis ma olen kodus:)
lennuk jõudis tiba varem.....

igatahes kui mingi hetk saab aega, siis paneb veel viimased pildid ja jutud üles....kängurupilt ei jää tulemata:)

Tuesday, May 29, 2007

Jebedijei...enam pole palju jäänud...

Kuna esimesed kaks kuud suutsin ma vahelduva eduga pidada ka pliiatsiga kirjutatavat päevikut, siis mõtlesin, et kirjutaks sellest siia ka mõned paremad palad...

`Kui mina ütlen LÄKS, siis teie mängite` .Kuidas elad, Ann.

LÄKS

8.15 25.10.2006-jää jumalaga, isamaa

...nägin lennujaamas Märtinit, a kuna puudu sobiv koht autogrammeerimiseks, siis otsustasin, et seekord me signatuure ei vaheta(kuigi kaalusin tugevalt nabast vasakule jäävat ala selleks pakkumist)...

...pariisis on käidud ja eiffel nähtud...(4 h lennujaamas ootamist)

...kui nüüd täpne olla, siis ma olen vist teiselpool ekvaatorit.polegi siin varem olnud...
(singapur)(ilm on tiba jahe, 27 kraadi)

...singapuri sõduritel on lahe kostüüm.ilmselt loodavad nad astase naeruga tappa...

06.57 27.10.2006. KOHAL

...sõitsin sydneyst rongiga väljs.waterfallsi. kuna see oli rongi lõpp-peatus ja ilus nimi samaaegselt...

...banaan maksabki 120 eeku kilo.hullumaja...

...tahaks sauna...(6. päev;)

...krt, mu inglise keel on ikka s##t...

...nägin esimesi kängurusid. Ja vombatit...kahjuks kõik ühtlaselt teepeale laotatud...

...kahe päevaga on jalgade alla tulnud paar päris suurt villi...mul pole sellisei vist varem olnudki..

...kirsside korjamine on üsna lihtne-võtad kirsi, paned kasti...

...Priit ennustas, et esimese kahe nädala jooksul tuleb mul deprekas peale, kõigil tuleb, kes siia on tulnud...(praegu ~2 nädalat veel, a siiamaani pole tulnud....ootan tiba veel;)

..."Pray for rain"...selliste asjadega tegeleb siin kirik...eie maal tahab ikka kirik õnne, armastust ja pattude lunastamist...

...mu reisikindlustus tagab mulle 1000000 eest saatjaga laibatransporti.bueno...

...pagana raske oleks eestis viljakorjajana ära elada...ilmselt sõstra v kartulinoppimisega piisavalt pappi kokku ei lükkaks....

...ploomid on nagu eesti õunad kehval õunaaastal...

...olen laisk nagu lauajalg...(see polnud küll mingi uus avastus, a ikkagi)

...terve nädala oleme töötanud ainult kella 12ni päevl, kuna kuramuse kuum on...

...youngis sõin kaks kirssi(rohkem pole siiani söönud) ja korjasin ~2,45 tonni kirsse...

esimese kuu kulud olid ~50 % sissetulekust.....oleks see siiani nii olnud, oleks päris kõva....a oleks on paha poiss...

...pärast seda, kui olin kohanud 9 eestlast, tegin järelduse, et eestlaseid on siin rohkem kui muda...

...kulda otsides ei leidnud me jõepõhjast isegi mitte liiva.kullast rääkimatagi...

...olen õnnelik autoomanik...

...grillipidu austraalia moodi-võisai, grillsibul, saepuruvorst, ketshup ja õlu...

...jõudsin codobolinisse...ja rohkem ei viitsinud kirjutada...

Muud ei miskit....elu on endiselt ilus, korjame mandariine ja oleme õnnelikud....ainuke jama on see, et kuigi ma tulen varsti ara, siis endiselt pole mul ühtegi kängurupilti....peab vist loomaaias käima, kui midu ei saa....narr ilma ka ära tulla....

Wednesday, May 23, 2007

Olen autotu

Lainud ta ongi:(
Sai temaga koos ilusaid aegu veedetud ning malestusse jaab ta ikka kui mind suureparaselt teeninud(kui viimane vaike vimpka valja arvata) Minu-paris-esimene-paris-oma-auto-ostetud-paris-oma-rahaga:)

Raha sain kyll tiba vahem, kui ise maksin, kuid missest ikka....ega ma sinna ei investeerinud ka midagi peale 3 kanistri oli, bensiini ja 50 kroonise spidokatrossi.

Igatahes pole mul enam autot ja sellega yks mure jalle vahem, pigem oli myya tiba varem kui et ylde lopuks myymata jatta.....

ja nyyd saab vaikselt lugeda nadalaid ja paevi kojujoudmiseni, mitte enam kuid

naeme

Monday, May 21, 2007

Ohh.....ja Ahh olid suured sebrad

Koju saab nii:
Kõigepealt lähen siit autoga v rongiga Brisbeini(400 km)(praegu veel pole otsustanud, kas võtan viimase nädala vabaks ja vaatan tiba ringi v töötan eelviimase päevani ja siis otse lennukipeale)

Brisbanest siselennuga Sydneysse
Vahepeal paar tundi ootamist

Sydney-Taipei(Taywan-kuda see eesti keeles on, Taivaan?)(3,5 h Taipeis)-Frankfurt

Frankfurti jõuan kohaliku aja järgi 6.10, päeva tiksun Frankfurdis, õhtul sõidan autoga loodetavasti Berliini ning sealt järgmise päeva lõunal TallinnaJ

Kokku teeb see ropult palju lendamist, ootamist ja autosõitu, kuid kuna tahaks ikkagi koju saada, siis tuleb see yle elada...
Ilmselt oleks olnud võimalik lennata ka otse Brisbanest ja ilma Saksas ringi sõitmata, kuid see variant tueb kokkuvõttes ilmselt kõige odavam ja kuna üleliigset pappi niikuinii ei ole, siis tuli selline variant vaadata...

Reede õhtul hakkasime Alo ja Veikoga Brisbane poole sõitma, kuna Veiks otsustas, et talle fruitpickeri ametist selleks korraks pisab ja tuleb minna linna õnne otsima. Reede öösel ööbisime rannikul ja laupäeva hommikul käisime delfiini vaatamas.....teoreetiliselt oleks saanud teda ka sööta, kui tagasihoidlike inimestena me ei viitsinud trügida ning piirdusime lihtsalt vaatamisega siis...(tegemist siis ikka metsiku kalaga, kui see välja arvata, et ta peaaegu iga päev käib rannikul kala söömas:D)

Brisbanes käisime tiba shoppamas, a seekord õnnestus ilma suurtemate väljaminekuteta hakkama saada;) Siis viskasime veiksi mingi tsii juurde ära ja hakkasime tagasi sõitma. Niikaua oli kõik supelux, kuni pärast mäcipeatust hakkas armatuuris akutuli põlema...ma muidugi mõtlesin, et tühja temaga, kui auto sõida, on kõik hästi....oligi. Niikaua kui kuskil lambi metsavahel tuled vaiksel ära hakkasid kaduma ja lõpuk üldse teeäärde jäimeL Näppisime kapotiall midagi ja suureks üllatuseks pärast auto käimalükkamist see uleke enam ei põlenud...väga viis...a asi oli ilus ainult nikaua, kui otsustasime käsa pesta...pärast seda peatust see tuli enam ära pole suvatsenud kustuda....öösel viisime siis aku miski kohaliku vana juurde laadima ja hommikul saime laetud akuga mundabburasse ära soita.....eks siis täna peab auto kuskile servisesse viima ja lootma, et n genekas täiega metsas pole...miks peavad sellised asjad juhtuma alati nädal enne auto müüki?

Mundabberasse tagasi jõudes ei viitsinud enam tööle minna, kuna olime suht väsinud ning tiksusime terve päeva niisama. A kuna õhtul hakkas sadama ja vahelduva eduga sadas hommikuni välja, siis on tänane päev ka vaba...a ega pisike puhkus halba ei tee, tööst on tegelt paras kopp juba..
(mingid kuradi triibud tulid ja ara ei lahe)
andres
tabasin kaks tirtsu apelsinipoosas ulakust tegemas
siukesed mandakad on meil
ja sellised konnad...
ja kaktused...

Tuesday, May 08, 2007

jups

elu on igav...korjame 6 paeva nadalas 9 tundi paevas mandariine/sidruneid/apelsine, kuid pappi eriti ei teeni.....a taitsa tore on ikkagi....

tegelt diil on siske, et ostsin pileti ara....16 louna hakkan soitma, 17 hommik olen frankfurdis ja kuidas ja millal sealt edasi, seda veel ei tea......a mingi 18. ohtuks tahaks ikke eestis olla, kui mitte varem:)

naeme

Saturday, April 28, 2007

eh

uut ja ponevat pole miskit, koik on vanaviisi....

kellel igav on, voib vaadata veiksi albumist moningaid amblikupilte....